Tema: Re: Vargstu su iTunes
Autorius: Vaidas
Data: 2008-04-12 15:27:36
gal rankos kreivos? artworkus jei nori galima ir rankom susidet. Beje
labai paieskojes gali susikurt netikra accounta, kur artworkus atsisiust
galesi, pirkt nieko neleidzia, bet beveik visi nemokami dalykai yra. O
siaip tai ne to kad rekes sudas paieskok ir viska rasi. Galima rast
pluginu tvarkymui dublikatu, beje patogiausias variantas pasidaryt kad
muzika itunes kopijuotu i savo kataloga, tada gan neblogai viska sutvarko.