Tema: Re: Vargstu su iTunes
Autorius: 70005
Data: 2008-04-12 19:36:15
"Vaidas" <spamas@eina.cia> wrote in message
news:ftq9rn$hl9$1@trimpas.omnitel.net...
> gal rankos kreivos?

Neatmetama:) Bet kazkaip nesiderina su obuolio reklama, kad pas juos viskas
aisku ir intuityvu:)

> artworkus jei nori galima ir rankom susidet.

Jei turi juos, kas nebutinai galioja mano atveju;)

> Beje labai paieskojes gali susikurt netikra accounta, kur artworkus
> atsisiust galesi, pirkt nieko neleidzia, bet beveik visi nemokami dalykai
> yra.

Papasakok daugiau. Kaip ji susikurt, jei: 1) Lietuvai paslauga neteikiama;
2) salis patikrinama pagal kredito korteles duomenis?

> siaip tai ne to kad rekes sudas paieskok ir viska rasi. Galima rast
> pluginu tvarkymui dublikatu, beje patogiausias variantas pasidaryt kad
> muzika itunes kopijuotu i savo kataloga, tada gan neblogai viska sutvarko.

Aisku. Nors, kaip jau mineta, muzikos keliasdesimt GB, o mano laptope viso
tik 60 GB:)

Pluginu itunsams ieskot nelabai norisi, ir taip vos velkasi, yra ir geresniu
muzikos tvarkymo programu (pvz., MediaMonkey), ji man reikalinga tik del to,
kad obuolio gaidziai vercia ja naudotis, jei jau nusipirkau ipoda.

Ir dar karta - i koki formata ir kuo paversti turimus AVI filmus, kad itunes
juos pagaliau pamatytu?