Tema: Re: office 2013 licencija
Autorius: Ostapas
Data: 2017-09-11 20:09:15
Professional Plus. Spėčiau, kad VLK ten buvo.

"MRT"  wrote in message news:op67o2$qn7$1@trimpas.omnitel.net...

> Šiaip gali būt kad ir gerai viskas - nu sakiau kad nepamenu kas tę buvo
> nupyzdinta. gali būt kad visai ir neturi jo tę matytis prie mano accounto.
> Lyg buvo koNpaktas su ant jo užrašytu serial numberiu ir tas pats numberis
> buvo naudojamas visiem kompam ofise instaliuot - gali taip būt?

Pradeciau nuo to, ar pirkta kazkas, ar pyzdinta..
Jei buvo koNpaktas su serialu ir pirkta - gal VLK kodas?
Kokia Opiso versija? .. nes VLK yra Standard ir ProfessionalPlus
https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office_2013#Traditional_editions

Sakykim su tais retail'iniais - perki "kortele" ten PKC (Product Key Card),
suvedi - liepia prisilogint.. ir ta korteles koda pakeicia "tikru"
serial'u..
Ir tai nebutinai tas login'as kuriuo paskui i kompa ieini ir loginiesi..