Tema: Re: office 2013 licencija
Autorius: Ostapas
Data: 2017-09-11 15:47:02
Šiaip gali būt kad ir gerai viskas - nu sakiau kad nepamenu kas tę buvo
nupyzdinta. gali būt kad visai ir neturi jo tę matytis prie mano accounto.
Lyg buvo koNpaktas su ant jo užrašytu serial numberiu ir tas pats numberis
buvo naudojamas visiem kompam ofise instaliuot - gali taip būt?

"Dainiushas"  wrote in message news:op5vur$jfl$2@trimpas.omnitel.net...

jo, tuoj ateis Exo ir paaiškins, kad viskas čia gerai tik mes per daug
lopai tą gerumą suprast....