Tema: Re: Klausimas: ar skaičiuojate mokesčius?
Autorius: MRT
Data: 2017-08-09 23:43:20
> na tai susiskaičiuoja per metus ten kažkiek € tiem komunaliniam. ir ką
> tas skaičius reiškia? :)

As irgi *megstu* skaiciuot.. o nauda panasi kaip koki kryziazodi ar
shudoku issprest .. praktiska nauda gaunasi primest kaip skirtusi
gyvenimas 2 kamb. bute vs 4 kamb. bute .. gali kazkam ar sau
tais skaiciais naudingai patart ir padet apsisprest.

Skaiciavau uz pirmus du metus - toliau tingejau ir negausiai idomu.
Ka susivedziau ilgiau - sildymo sezonus keliuose butuose palyginimui.
Mano, tetos, tevu, dar keli + 5 renovuoti..

Jei kas lydosi nuo renovacijos sildymo saskaitu,
tai mano '79 nerenovuoto ~67kv. sezonai /
renovuotu palyginimas tiems patiems kv.:

2011-2012 - ~693 Eur / ~341 Eur
2012-2013 - ~669 Eur / ~359 Eur
2013-2014 - ~464 Eur / ~259 Eur
2014-2015 - ~439 Eur / ~254 Eur
2015-2016 - ~409 Eur / ~245 Eur
2016-2017 - ~364 Eur / ~160 Eur

Renovacija siai dienai gaunasi labiau estetinis, o ne finansinis
projektas, bet turiu ir istorinius silumines kWh duomenis,
taip pat "saltesnes ziemos" energijos galima poreiki.

Praktiskai konstantos islieka:
metinis kWh skaicius, vandens kubai, gyvatukai, kitos paslaugos.

Ir sios konstantos kazkiek labiau skiriasi pvz.:
tipo liftas yra/nera .. kitos paslaugos priklauso nuo kvadratu,
taciau is situ skaiciuku pats gali susideliot ar tikrai ten
uzsikrauti siaubinga nasta per visokias ten komunalkes.

Esamu skaiciuku tiuningavimas is esmes monkes biznis (ypac bute).

Aj, dar vienas prikolas alga - "komunalkes" = aiskiau kuo disponuoji
nesiparindamas apie buto islaikyma ir jo mokesciu svyravimus

Pvz.: 11437,87 - Visiems - 26 sask., vid. 439,92 Lt/men
per 24men --- (11437,87-826,77)/24=442,13 Lt/men

Padarai prielaida, kad ~125-150Eur/men ~1500-1800Eur/metams gaunasi
ir jei tingisi - toliau gali nebeskaiciuot.. galutini nesunkiai
per saskaitos israsus galima po metu kitu paziuret ar nenuklydo..