Tema: Re: Klausimas: ar skaičiuojate mokesčius?
Autorius: benamis
Data: 2017-08-09 16:10:08
p.s. Aisku reiketu dar pamineti, kad skaiciuoti vien tik mokescius uz buta,
mazoka informaicijos valdyti savo biudzetui, bet vis siokia tokia pradzia.
Ai, bet panasu tu ne statistikos freekas, tai nesuprasi:D

"benamis"  wrote in message news:omf1au$16d$1@trimpas.omnitel.net...

O kodel turetu matytis ir apskritai sukti galva del to? Atsidarei exceli ir
viskas kaip ant delno. Batono excelis jau biski pereboras. Tetruksta, kad
sugeneruotu linka tiesiai i ebanka apmokejimui:D

"Dainiushas"  wrote in message news:omevpu$v84$2@trimpas.omnitel.net...

nu tai jei jau be visokių ekselių nesimato, tai nieko nepadarysi, teks
skaičiuot