Tema: Re: Klausimas: ar skaičiuojate mokesčius?
Autorius: benamis
Data: 2017-08-09 13:22:50
Butent. Planuojant persikelti kitur gyventi gali ivertinti kiek pasikeis
islaidos mokesciams lyginant su dabartine gyvenama vieta. Galbut
skaiciuojant pasimatys, kad didzioji dalis mokesciu sumokama elektrai. Gal
reikia revizija prietaisu/lempuciu padaryt?

"ravikas"  wrote in message news:omencv$mib$1@trimpas.omnitel.net...

gali planuoti busimas išlaidas\pirkinius kai žinai, kad turi konkrečią
sumą tą mėnesį., drausmės finansinės lengviau laikytis.