Tema: Re: Su kuo grybaujate?
Autorius: Bone Daddy <·info@bonedaddy.serveftp.com>
Data: 2017-06-02 10:31:43
Pirmiausia jis vadinosi Windows Commander. Ir jo etiketė likus nuo tų laikų.

"amenox"  wrote in message news:ogr31s$ft5$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ir griozdas, TC tai seną gerą NC primena, paprastesnis ir aiškesnis. :) O
jei ką pluginų jam krūvos yra jei jau yra noras pasikustomaizinti.

"Vytook's"  wrote in message news:ogquk8$ao7$1@trimpas.omnitel.net...

Šito TC sureikšminimas mane žiauriai nervina.
NIEKAS neprilygsta Directory Opusui. Tai yra failų managerių mohikanas nuo
Commodore AMIGA laikų (1990 m.)
Tik tiek, kad kustomaizinimas užma ne dieną ir ne dvi, bet po to - pasaka.
Beje, naujausių versijų nulaužti neįmanoma, tenka naudotis 60 d. trialais :(
Australų developeriai net gi trolina rusu crackerius ir po "nulaužimo" pas
userius ant ekrano pradeda laxtyti piratų kašarai su kardais :D