Tema: Re: Su kuo grybaujate?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-01 20:13:29
Adobui už creatyvą moku + kažkokių pluginsų nusipirkęs, tai čia didžioji
dalis, totalcmd (pats seniausias mano pirkinys softo tema beje), windai
7 pirkti ir upgreidinti, po to vėl downgreidinti, opisas libre + 2003 MS
(šiaip paskutinis su normaliu interfeisu) su docx/xlsx updeitu,
Steame/Origine/Battle.nete supirkta viskas ką esu per gyvenimą žaidęs (o
ne tik demines pora valandų laužtą), iš naujų - GTA V, Deus ex MD/HR,
Diablo serija , Mass Effectai, Wow subas, visą kitą ką dabar po ranka
radau - free arba free for personal use, dar gal koks winraras ir
winampas buvo pagriebtas iš kokio giveawayjaus, bet kad nebenaudoju jų jau.

Kitam kompe legalus XP dar sukasi su free softu visokiam senoviniam
video hardwarui

Gal ką vogto rasčiau iš naudojamų, bet nedažnai. Iš esmės viskas
prasideda nuo torrentų, o kai ateina "geras daiktas, reik pirkt"
momentas tampa nupirktas.

Su filmais deja situacija kaip pas didžiąją Lietuvos dalį - nelabai
pasiūla tvarkinga.