Tema: Re: Su kuo grybaujate?
Autorius: Gintas
Data: 2017-05-29 09:05:40
Va, va... Butu buve su lietuviskais tautiniais kostiumais, ar bent triusikus su trispalve (zr nuotrauka zemiau) apsimove, nebutu buve tiek problemu. Aro vyriokai butu apziureje triusiku spalvas ir iskart paleide, kaip politiskai korektiskus. Ir sugalvok tu man-eit i miska su kaimynu desanto triusikais......Siknas tokiems isravet!

Ale dar ir kratas dare. Zinos kita syki pajacai kokiu spalvu triusikus rinktis!