Tema: Re: Klausimas: filmuotos medžiagos redagavimas
Autorius: Shadowed
Data: 2017-05-30 08:46:24
Gerai, tada pasihostinau visa Essentials packa.

"Caponi"  parašė naujienų news:oghaug$hgn$1@trimpas.omnitel.net...

Mano nuomone taip. Bo produktas visada buvo xaliavas, tai priežasčių
prisipisinėjimui nematau (pats MS'as jo siųstis neduoda, nes jis jau
aktyviai nebepalaikomas, todėl, mol, nesaugus).
Bet jei nori garantuoto atsakymo, tai net nežinau kur kreiptis, iš praktikos
spėju, kad eilinės vištos (ar asilai) atsiliapiantys MS supporto telefonais
atsakymo apie tokį reliktą ant popieriuko užsirašę nebus, o tai reiškia, kad
atsakymas bus iš serijos "eee-beee". Iš kitos pusės šansų nykstamai
sumažėja, kad kam nors bus tas Essentialas tavo servake įdomus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/