Tema: Re: Klausimas: filmuotos medžiagos redagavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-29 16:05:35
Atsiprašau, pamelavau.. Buvau įsitikines, kad Windows Store yra kažkoks
nemokamas microsoftinis movie makerio analogas...

Čia kažkoks skelbiasi nemokamas su reklamom:
https://www.microsoft.com/en-us/store/p/movie-maker-free-video-editor/9nblggh4wwjr

Bent iš MS parduotuvės, tai ramiau naudot galėsi nei kokį laužtą..