Tema: Re: Klausimas: filmuotos medžiagos redagavimas
Autorius: Shadowed
Data: 2017-05-29 17:03:55
O galima savo servake viešai hostint tą failą? Neprisipis, kad koks
nelegalus ir draudžiamas kontentas su didelėm baudom ?

"Caponi"  parašė naujienų news:ogh732$e47$1@trimpas.omnitel.net...

Tai Essentialsai (ir į jį įeinantis Movie Maker'is) gi ne laužti, tai
oficialus MS produktas, dar be reklamų ir be visokių supistų updeitų, tik
tiek, kad anas neatitinka dabartinės MS produkcijos dvasios ir yra
pašalintas iš jų servakų :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/