Tema: Re: WannaCry
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-21 17:53:53
Tai visgi nesupratau, kodėl man buvo skirtas tavo praėjusio posto klausimas?

Beje, kas link "žemiau 7 jau nieko praktiškai nelikę", tai tu klysti. Ir
stipriai. Pagal įvairius šaltinius jų dalis siekia netoli 10%, va pirmi 3
linkai iš googlo:

https://www.netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0
https://venturebeat.com/2017/02/01/windows-10-passes-25-market-share-vista-drops-below-1/
http://news.softpedia.com/news/believe-it-or-not-but-windows-xp-increased-its-market-share-last-month-510636.shtml

O dar jei primest kiek sukasi specializuotų daiktų po XP (tokiose
statistikose jie paprastai nefigūruoja, nes po internetą iš jų nenaršoma),
tai to perkarusio pensininko gyvybingumas kaip minimum turi pagarbą kelt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/