Tema: Re: WannaCry
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-21 17:10:49
Toks jausmas, kad kažkas mane vėl bando apkaltint tuo, ko aš nesakiau - aš
lyg ir niekur nebandžiau kaltint MS dėl WannaCry sėkmės.
Šiaip pafilosofuojant galima būtų išmąstyt, kad MS'as su savo brukumu visiem
visko iš eilės per šikną dalį vartotojų paskatino automatinius updeitus
įšjungt, bet mano asmenine nuomone tai visgi uzerių kaltė, kad anie puola
tiuninguot OS nelabai suprasdami ką daro ir nesuvokdami iki galo savo
veiksmų pasėkmių.
Su XP biškį kita situacija - šiai dienai daugelis vartotojų updeitus yra
išjungę, nes ne paslaptis, kad tam reikia šiek tiek kompo resursų, o pas
tuos gyvus lavonėlius jų paprastai ir taip trūksta - kadangi jiem realiai
updeitai jau seniai nepareina, tai ir serviso laikyt aktyvaus prasmės nėra.
Bet kadangi jau tavo linkas rodo, kad XP tarp aukų sudarė mažiau nei 0.02%,
tai galim daryt prielaidą, kad tai iki šiol yra geriausia ir saugiausia OS -
gi net nuostabybiškieji Win10 tam grafike yra!!! :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/