Tema: Re: WannaCry
Autorius: amenox
Data: 2017-05-21 16:08:44
https://www.bleepingcomputer.com/news/security/over-98-percent-of-all-wannacry-victims-were-using-windows-7/

Fix'as buvo išleistas kovą, visoms palaikomoms operacinėms (netgi
2003,2008,XP po to), kodėl ta krūva septynkių buvo be fix'o galim tik
paspėlioti. Nu bet visvien MS kaltas ar ne?

"Caponi"  parašė naujienų news:ofmv58$dm9$1@trimpas.omnitel.net...

Kas tau taip sakė?
Kad aš visai ne ekstazėj nuo the last and the best ever Win10, ar kad
sąžiningai paskaitau (jokių automatikų, tik notification'ai) kokie
atnaujinimai lenda ir visokius telemetrinius "pagerinimus" ar ten MS kišamus
draiverius, kurių niekas neprašė, metu nx, tai taip, bet tai nieko bendro
neturi su saugumu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/