Tema: Re: MS jau dalina 1703 iso
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-04-08 22:59:57
ble, kuo toliau tuo labiau viskas supista darosi ir ypač per tuos "let's
save a tree". WD diskas laptope jau realiai pradeda užpist su tuo savo
junginėjimusi kas minutę. Win10 kenčiu irgi tik dėl to, kad tingiu
perinstaliuot. nu ir t.t. Monikas LG po 4val, prašo paspaust mygtuką kad
neišsijungtų, tai blet paspaudus ne tiesiog nuima tą promt'ą, bet dar ir
suveikia ta jo funkcija. Ir taip nesąmonės ant kiekvieno kampo.