Tema: Re: MS jau dalina 1703 iso
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-07 10:12:57
Čia tu apie kokias 3 versijas?
Šiaip turiu pripažint, kad tas toolas netipiškai MS'ui :-) yra visai
neblogas daiktas, nes su juo būtent gali pasidaryt norimą ISO - pasirenki
kalbą, Win versiją (tipo - normalią, N, SL ir pan.) bei x86/x64 ar 2in1 -
būtent pastarasis momentas man labiausiai patinka, nes standartiniai ISO
būna arba x86, arba x64, o man reikia abiejų.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/