Tema: Re: MS jau dalina 1703 iso
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-08 22:24:24
suprantu as viska, bet tai ka tu rasai - ne tame beda. beda yra ms
pridirbime, nes dx kanalu as su softu neusbombinsiu. ne 1 plokste sedi
studijiniame kompe. randu jau internete su sita beda daugiau zmoniu, kurie
audio dirba, ms'as 100% kazka pridirbo 1703 builde, kaip ir susipiso
latenciai, su kuriais nuo xp laiku viskas buvo gerai...

"cD-r0m"  wrote in message news:ocb6j9$m35$1@trimpas.omnitel.net...

Recyveris, stiprintuvas, interfeisas, kolonkių procas, nesvarbu kaip
kaip tu jį pavadinsi, esmė, kad kažkas priima signalą. Windowsai dar nuo
7, gal net ir vistoj, kai nieks neduoda garso į directsoundą, wasapi,
asio, ar kaip ten jis vadinas, išjungia velniop spdif signalą,  ir
sync'ą. Pvz pas mane pioneer'as pradeda rodyti, kad nėr signalo.

Čia prieš kelis metus nieks ne tai kad padėt negalėjo, bet net nesuprato
kame bėda. Soundkeeperis iš esmės yra exe, kuris groja silent wav'ą visą
laiką. Dar kažkoks keepalive buvo, tas UI turi ir sveria keliais kb
daugiau ramuose.