Tema: Re: KB4013418 Cumulative Update Creating a Mess for Windows 10 Users
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-21 11:48:46
Oi tikrai ne. Griūdavo sistemos bele kaip ir bele kam su Win10 upgreidu (man
net asmeniškai yra buvę 1 ar 2 kartus, kai iš pirmo karto nepraėjo
standartinė schema - švari Win7 instaliacija (ir visiškai legali) į naują
kompą -> iš karto upgreidas į Win10 (čia dar pradžioj, kol Win7 serialas
netikdavo Win10 instaliacijai)), su updeitais irgi viskas totaliai
neprognozuotina, tik tiek, kad nesėkmių procentas jau gerokai mažesnis...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/