Tema: Re: KB4013418 Cumulative Update Creating a Mess for Windows 10 Users
Autorius: kef
Data: 2017-03-21 11:22:31
bla bla bla. Darant backupus visa tai px, kaip tycia kai juos darai tai
nieko tokio ir nenutinka. Man dzin ka tas useris padare, virusu nera, loge
tvarkoj, itartinu procesu nera. Tiesiog susifakino jo acountas po paskutiniu
updeitu. Spotify tik siaura juostele. Kitos start bar prisegtos programos
neveikia. Start spaudi, pirma karta ok, tada settings, viskas, su kompu
nieko nagali daryti. Nuolatinis CPU apkrovimas apie 25%. Laikinai sukurtas
kita useris, ten viskas tvarkoje, ir CPU nieko nedaro ir viskas veikia.
Jokie sfc /scannow, dism appx perinstaliavimai, kiti zinomi standartinia
sokiai su bugnu nieko nedave. Prarast visus jo tiuningus kol kas nenori, tai
ir pasakiau kad palauktu iki savaites, gal MS surinks savo sudus. Matyt
surinko.