Tema: Re: KB4013418 Cumulative Update Creating a Mess for Windows 10 Users
Autorius: Exo
Data: 2017-03-21 10:54:29
Aš jau kuris laikas stebiu ir gilinuosi, kas sąlygoja tokius dalykus, ta
prasme kodėl kai kurie užsirauna ant tokių bajerių, o kiti ne. Aišku
atmetant visą labai dišovą hardwarą, pvz kai updeitinosi visi windows 10,
pastebėjau jog problemų turėjo išskirtinai "labai gudrūs kompiuterastai",
kurie mėgdavo klonuoti win7 į naują diską vietoj to kad naujai instalintų ir
tie kurie mėgsta žaisti su registrais. Iš kitos pusės, problemų jokių
neturėjo tie kurie tiesiog jais naudojosi WinOS be kvailų tweakų ir panašių
nesąmonių... Arba buvo čia cirkininkų, kuriems tai remotas neveikia, tai dar
kas nors panašiai, ir savaime aišku, kalbose tai prasidėdavo po updeitų, o
pasigilinus paaiškėdavo, jos cirkininkai užsidisablindavo kokį nors UAC, ar
swapą išjugdavo (pas mane gi daug ramo, nx man swapas), nors aiškiai
parašayta visur jog tai daryti nerekomenduojama....

Exo

"kef"  wrote in message news:oaqonn$vsv$1@trimpas.omnitel.net...

Tai man irgi nesekmiu su situo procentas nedidelis, bet va pasitaike vienas,
vakare paziuresiu ar padejo.