Tema: Re: Torentu siuntimas i serveri
Autorius: Andr
Data: 2016-10-25 18:21:32
Kad zodis serveris buvo paminetas, tai jau Piratas is didziosios raides.
100% pasodins iki gyvos galvos? O kad tas servas uz routerio su portais
uzdarytais sedi ir sedina dazniausiai vos kelis kb/s tai px.

P.S. Tai ka as dazniausiai siunciuosi Lietuvos pareigunams visai
neidomu, tiksliau tos produkcijos autoriams Lietuva neidomi. O jei koki
MS ar panasu produkta parsisiunciu, tai turiu proto jo neseedint.