Tema: Re: Torentu siuntimas i serveri
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-22 13:40:11
Lygiai tokiu principu naudojuosi, tik tiek, kad "serveriukas" - tai QNAP NAS'as, softas šiuo atveju Transmission. Ant Win tikrai yra tas grafinis klientas, per kurį vyksta visas valdymas (tiksliau jų yra net keletas, aš naudoju Transmission Remote GUI), o vat ar egzistuoja windowsinė "serverinė" dalis tiksliai nežinau - nuojauta sako, kad taip, ale pasieškok pats.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/