Tema: Re: Torentu siuntimas i serveri
Autorius: Nerijus
Data: 2016-10-24 10:00:04
On 2016-10-24 09:49 AM, fenix@w wrote:

> nebutinai. siaip idealu, jei pvz tavo telefe ar tablete yra kazkokia
> spec direktorija torrentams, kur sinchronizuojasi su torrent servu, tada
> automatiskai pradeda siusti.
> as taip ant lokalaus kompo pasidares: torrent failas kai tik
> parsisiuncia automatiskai monitorinamas visas folderis ir qbittorrent
> pradeda siusti.

	Teip, buvau uzhmirses, sita irgi gera fijaturka. Siuntimas kai
folderyje atsiranda naujas torentas.
	Tiesiog nenaudoju, nes nelaikau torento visada ijungto. Prisijungiu per
remota paleidziu programa ir paleidziu ka siusti. Kai parsiuncia,
permetu serverij i kita direktorija, ir ishjungiu klienta. Nafig be
reikalo elekra jesti :-).
	O ziureti filmus tai tiesiog is servo patogiau.

	N. M.