Tema: Re: Del filmo irasymo i DVD kaip laikmena neprarandant FHD kokybes
Autorius: Rauberis
Data: 2016-08-24 08:14:33
Tai tada man reikia surasti zmogu galinti tai realizuoti.
Vadinasi cia jau reikia programuotojo, dirbancio su WEB puslapiu kurimu, o
ne dirbanciu su video medziagos redagavimu?
Ar yra musu newsgrupsuose zmones, galintys uz $ realizuot kazka panasaus I
mano ideta pavyzdi?

Rauberis

"budulis vulgaris"  wrote in message news:npj6t7$tn$1@trimpas.omnitel.net...

2016-08-24 01:24, Rauberis rašė:
> Tai darant HTML gautusi kaip sitame pavyzdyje kur imetu?

Taip. Web puslapių kūrimu užsiimantis greitai tokį padarytų.

> Ar tai kas yra DVD viduje ir vadinasi start.exe irgi padarytas HTML
> pagrindu su nuoroda I content-video?

Na, iš to kas matosi, tai nepanašu į html. Beje, šitame diske yra ne tik
start.exe langams, bet ir start.app obuoliui ;)

Kaip ten bebūtų, HTML yra universaliausias.