Tema: Re: Del filmo irasymo i DVD kaip laikmena neprarandant FHD kokybes
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-08-23 15:29:40
2016-08-23 13:39, Rauberis rašė:
> Tai vat cia vel atsiremiame I finansus ir kuriu niekas nevertina ir
> realiai visi gaili tu 10 euru, o vat kai nemokamai gaus, tai visi
> susimus arba nusipirks 1 ir padarys 100 kopiju, kas man yra giliai dzin,
> bet jei firma leis pinigus, ko gero geriau investuos I DVD DL

Na, yra toks niuansas, kad dabar su DVD vyksta toks pats procesas, koks
nesenai vyko su flopikais. Daugelyje kompų tų DVD išvis nebėra, nešneku
jau apie planšetes. Tai aš nežinau kaip protinga būtų kabintis į
atgyvenusį formatą.

Išdalinsi konferencijoj DVD - niekas jo iškart neturės galimybių
pasižiūrėti. Kai kurie ir namo grįžę neturės.

USB flashas - geriau. Bet tie, kurie su planšetėm irgi nelabai pasižiūrės.

O išdalinsi bukletą su ten duota nuoroda + 2D barkodu - migom pusė
konferencijos pasižiūrės, kas kompe, kas planšetėj, kas telefone.