Tema: Re: Softas darbo vietos monitoringui?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-23 13:36:46
2016.08.23 13:27, Bender Rodriguez rašė:
> Teoriškai taip, bet praktiškai aš to nenorėčiau. Be to tokiu atveju
> aš negalėčiau užtikrinti to, ką įpareigoja konfidencialumo sutartis.
> Taigi kas nors prieš darydamas screenshotą turėtų manęs paklaust
> ar aš galiu leisti, o aš turėčiau nuspręsti ar galiu tam asmeniui
> rodyti tokią informaciją. Netgi direktoriui neprivalau rodyti visko.

kodel negali rodyt??? tavo darbo metu darbdavio priemonemis pagamintas
intelektinis turtas yra darbdavio nusavybe (tarkim, kad i isimtis
nekreipiam demesio). direktorius - darbdavio tiesioginis atstovas,
atsakingas uz istaigos rezultatus, pasamdytas tam, kad isnaudotu
resursus optimaliai.
konfidencialumo sutartis paprastai sako, kad tu neturi daryt tyciniu ir
kvailu dalyku, o jpg keliaujantis i imones tam paruosta serva nemanau,
kad yra saugumo spraga.