Tema: Re: Softas darbo vietos monitoringui?
Autorius: MRT
Data: 2016-08-23 13:08:33

> Newsai nemano, o pataria paprastesni varianta ir manau daug efektyvesni
> nei screeno capturinimas.

Nesu tikras ar screeno capturinimas toks jau blogis..
bet sakyciau kulturingiau* butu tam tikru www blokavimas.
* - uzmetus aki i savo gmail'a laisko kopija pas dirika nekeliautu.

Tarkim pas mus buvo/yra galimybe paziuret www uzklausas ant fw..
islendo/-a kartais fruktai 8x5 kalantys travian'a ar forex'a ar pazinciu beieskantys..
Tiesa, jokio persekiojimo, o realiai - praktiskai ~nulis demesio. Cia OK?..