Tema: Re: Softas darbo vietos monitoringui?
Autorius: MRT
Data: 2016-08-23 13:25:45
> routerio logu perziura irgi manau to paties lygio primone kaip ir screen
> capture, isskyrus privaciu laisku skaityma - idealiom salygom to kaip ir nereiktu.

del to "isskyrus" ir nera to paties lygio..
"idealiom salygom" nera lengvas uzdavinys..

> as pats asmeniskai esu pries www blokavima, nes net ir tam
> paciam delfyje yra su mano darbo sritim tiesiogiai susijusios infomacijos

tas pats.. del to is neblokuojamas.. taip pat ir fb, skype..

> o jei jau traviana ar online pokeri darbe yra salygos
> zaist... cia visiskas degradavimas ir technines priemones to neisspres.

kai darbas nuo 8 val iki 17 val vyksta net ir tada, kai pats darbas i kabineta dar neatejo,
tai realiai ir pokeri paklikset negaila.. svarbu, kad pasibeldus darbui ta pokeri isjungtu.
Paprastai darbuotojas nebus toks debilas, kad pasakytu nespejau, nes buvo svarbus pokerio turnyras.