Tema: Re: Libreoffice/open office vietoje MS office
Autorius: Ignas
Data: 2016-04-07 00:40:04
"Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote in message
news:ne2g39$89v$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu bet bėda dažniausiai ir yra MS. Tik kadangi paplitimas jo beribis - tai
> geriau rinktis MS.

Kažkada, kai su draugais barake arba Sereikiškių parke naktį rūkydavom žolę
ir gerdavom Utenos Pilsner, varinėdavom baisiai protingas bei įžvalgų pilnas
kalbas apie pasaulinį sąmokslą, bankininkus, verčiančius mus vartoti, kaip
gerai būtų, jei tiesiog visi būtų geri ir dalintųsi kuo turi, ir kokius
tobulus produktus, tame tarpe programinius, kurtų pavieniai žmonės bei
bendruomenės, jei jų nestabdytų bei jiems nekliudytų godžios korporacijos.
Po kurio laiko ėmėm dirbt, dar po kurio - ir užsidirbt, na ir dabar jau
kuris laikas esam normalūs, nusiperkam gerą produktą ir nesukam galvos. Gal
ir yra kažkur kažkoks mistinis Ofisas, kuris suderinamas tiesiogiai su
jėzusiuko formatais, niekada nelūžta, visaip belenkaip atsidaro ir atminties
neryja, bet aš jo nežinau. Anais laikais aš jį turbūt atsisiųsčiau, pats
susikompiliuočiau, pasidaryčiau nustatymus cfg faile ir būčiau laimingas.
Dabar gi aš noriu tik paspausti next next next ir važiuoti kur prasmingiau
leisti laiko.