Tema: Re: Libreoffice/open office vietoje MS office
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-06 14:51:27
Linas Petkevičius rašė:
> Tai idiegus  nemazai atveju galima dar bilietus ir popcorna pardavinet,
> taip mazinant IT kashtus. Nes norinciu tai pamatyti butu.

Aš įsiskaičiau į sąlygas: jei dauguma darbų nesusiję su išoriniais
dokumentais ir jų mainais su išore ir jie nėra sudėtingi, tai...?
Ar nori pasakyti, kad paskaičiuoti gali tik Microsoft calc.exe ir tik
toks, koks yra Windows XP, o visi kiti netinka?
Kaip neblogai pažįstantis MSO ir šiek tiek besinaudojantis Libre (kiek
tenka raštelius parašinėti, pakomentuoti projektus) nepastebėjau trūkumų
(net besivartaliojant formatui: docx <-> odf), kurie galėtų kainuoti net
mažą dalį MSO licencijos ir licencijavimo priežiūros kaštų.