Tema: Re: Libreoffice/open office vietoje MS office
Autorius: Ignas
Data: 2016-04-05 20:57:22
Kažkada teko naudot OpenOffice porą metų. Vėl grįžęs prie MS pasijutau kaip
rojuj - viskas veikia, viskas vietoj, visi mane supranta, aš visus suprantu.
Darbinei aplinkai neįsivaizduoju nieko kito tik MS, ypač jei reikia
bendrauti su klientais bei siuntinėtis su jais dokumentais. Namie,
kantrybės, valios, charakterio ugdymui gal ir galima, tada darbe linksmiau
sėdėsis.