Tema: Re: kur rasti...
Autorius: Sigun
Data: 2014-06-20 19:29:53
> Ideja regis originali. Ziurejau pas kitaicus tai ir jie nieko tokio dar
> nesutvere. Na neradau. Nors regis buti turetu. Kokiu tik apyrankiu nera
> prikurta. Net kaliniams ir dar neuzdarytiems stebeti, kad nepabegtu.
> Kaip rase Zilvinas toks dalykas galetu praversti ir ivairiomis ligomis
> sergantiems zmonem. Man jis reikalingas kitkam. Negi ir medicinoje nieko
> panasaus nera sukurta. Gaudykit ideja gudruoliai. Dovanoju. Ir
> padarykite tai. Jei atliksit kaip reikia - prasigyvensit.
>
> Daigtas manau butu paklausus.

Apie tokį daigtą visokie futuristai kalba jei ne nuo tų pačių laikų kaip
apie prie interneto prijungtą šaldytuvą savo nuožiūra užsakinėjantį
produktus, tai bent nuo Internet 2.0 (kad ir kas tai būtų) laikų. Visai
neseniai vėl kažką tokio girdėjau. Ar tai jau padarė, ar tai dar tik
planuoja. Maždaug bus apyrankė seniems žmonėms, stebinti jų gyvybę,
iškviečianti šeimos gydytoją ir reamobilį dar prieš tai kas pats senukas
supras kas darosi, žviegiantį jei senukas pamirš tabletę laiku išgert ir
t.t.
Idėja tikrai ne nauja. Matyt arba su realizacija nelabai arba atlikus
tikslinės grupės studiją paklausa pasirodydavo vis tik nepakankama.

Sig.