Tema: Ats.: kur rasti...
Autorius: siGis
Data: 2014-06-17 23:38:45
Kai kas vis tik suvoke ir visokiu nauju pritaikymo budu pasiule. O tie
kurie nesuvoke tai tikriausiai del to, kad uzsiciklino ant to
jumorisitnio taikymo kuri pirmam sakiny pavadinau krastutiniu ir
apleido pradzia.

Reikia/nereikia? Man reikia. Vadinasi ir dar kazkam reikia. Isbraukit
zodzius nuo kuriu taip sokiruojates ir atliks tik paprastas
irenginukas sekantis bet kokio zinduolio givybines funkcijas su
galimybe issiusti pagal pageidavima formatuojama koda, ar i serveri,
telefona, ar i koki kita irenginuka su reliniu isejimu prie kurio jau
jungi ka nori, pagal pageidavima. Jei kas nezino tokius isejimus turi
milijonas visokiu prietaiseliu pvz. gsm signalizacijos kai telefono
pagalba galima ka nors ijungti, isjungti. Ismanieji namai, ivairiausi
distanciniai valdymai ir t.t. Nei kiek neabejoju kad jau greitai
atsiras tai apie ka kalbu gatavam pavidale. Ir nebereikes visokiu
'pasidaryk pats' burimu. Net manau rysio operatoriai leis nemokamai
(apmoketa perkant telefona) naudoti tam reikalui skirta kanala, kad
nekiltu problemu su korteles papildymu ir zmogus isigijes su telefonu
komunikuojanti apyranke, zieda, ar po skura implantuota cipuka tures
galimybe transliuoti savo busena ten kur reikia.

Prisiminkim. Telefonuose jau yra ilgai nutyleta nemokama vietos
nustatymo funkcija. Jei kas pries 5 metus butu apie tai pradejes
kalbeti milijonas butu rekes nachui tai reikalinga. Kai atsitiko
nelaime ir ta funkcija nesuveike kaip turetu jau trys milijonai rekia
kaip tai reikalinga ir iesko kaltu. Nors iki tol ir po to daugybe
zmoniu praranda givybes net nespeje surinkti to nelemto 112 ir visiems
jau kaip ir nerupi. Niekas nebetriuksmauja, nebeprotestuoja. Kvailumas
nepagydomas. Tai tiesa.

"monaxas"  parašė naujienų news:lnq517$f8r$1@trimpas.omnitel.net...

Mobilekas kelnių kišenėje seks mano kiaušinių pulsą? Gal. Nieks
neatsakė į klausimą "Kam to reikia?" (išskyrus Baldocer/pochujyra).
Tavo atsakymas tai toks... absurdu dvelkiantis.
Nenoriu kritikuot tavo verslo idėjos, bet nieks taip ir nesuvokė tokio
divaiso poreikio