Tema: Ats.: kur rasti...
Autorius: siGis
Data: 2014-06-16 13:45:13
Pradesiu nuo ne i tema, o tai cia kai kas labai jau prisifantazavo.
Sitas daigciukas reikalingas man paciam. As ir nesioti ketinu. Ka tai
sako apie mano sazine - nuo vertinimo susilaikau.

Ideja regis originali. Ziurejau pas kitaicus tai ir jie nieko tokio
dar nesutvere. Na neradau. Nors regis buti turetu. Kokiu tik apyrankiu
nera prikurta. Net kaliniams ir dar neuzdarytiems stebeti, kad
nepabegtu. Kaip rase Zilvinas toks dalykas galetu praversti ir
ivairiomis ligomis sergantiems zmonem. Man jis reikalingas kitkam.
Negi ir medicinoje nieko panasaus nera sukurta. Gaudykit ideja
gudruoliai. Dovanoju. Ir padarykite tai. Jei atliksit kaip reikia -
prasigyvensit.

Daigtas manau butu paklausus. Reikalingumo prapletimui pametesiu
ribini varianta. Tai galetu praversti realizuojant gana dazna posaki
"nusinesti i kapus". Pvz. nenoriu niekam palikti to ka uzgyvenau. Nu
ir kai tik issijungiu datcikas pasiuncia komanda i specializuota
irenginuka kuris pradeda vykdyti  tai kas is anksto suprogramuota.
Pervedami pinigai uz pakasynas, uzsidaro banko saskaitos, santaupos
susikurena, notaras gauna nurodyma atlikti jam pavestus veiksmus,
nutraukiamos sutartys su visomis komunalinemis tarnybomis ir visos
kitos. Ir viska vainikuoja i ora islekiantis namas.  :).

"siGis"  parašė naujienų news:lni6g1$u2d$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki
Uzveskite ant kelio kaip ir kur ieskoti internete ir gyvai tokias
funkcijas turincio daigto.
Apyranke kaip laikrodis, arba ir laikrodis kuri kazkokiu budu stebetu
ar ja nesiojantis zmogus gyvas. Pulso, temperaturos, judesio dar kazko
sensorinimas. Reikia kad pasikeitus parametrams budingiems mirties
busenai issiustu sms zinute ir butu gerai kad turetu galimybe
internetu perduoti busena i pasirinkta svetaine. Nereikia visokio
loginimo ir analiziu ka naudoja sportininkai.

siGis