Tema: Re: Ar yra klaidų?
Autorius: ALORA
Data: 2010-04-20 18:46:01
yra rašytinė kalba ir yra sakytinė. Sakytinei būdingas trumpinimas, jie nėra
klaida. Rašytinei pagal taisykles ne. Iš esmės, asmeninis laiškas yra kažkas
tarpinio tarp rašytinės ir sakytinės kalbos, todėl trumpinimas tikrai nėra
klaida ir nėra nebūdingas. Mano galva, kabinėjimasis dėl klaidų (ne
rašyboje, o rašybos ;) prie pateikto laiško yra tik kabinėjimasis. Tai labai
normalus ir pakankamai tvarkingas asmeninis laiškas. Jeigu tai būtų
oficialus komercinis pasiūlymas, tada pasikabinėti galima