Tema: Re: Ar yra klaidų?
Autorius: Antanas
Data: 2010-04-17 00:02:51
Norint labai prestižiškai parašyt turbūt reikėtų viską iš esmės keisti.
Visur turi būti prieš vienetus tarpai. Klaidos ne rašyboje, o rašybos.
Ir labiau ne rašybos, o techninės ir stiliaus. Telefono numeryje
brūkšnelių neturėtų būti, grupuoti galime nebent tarpais, bet tada ir po
pirmojo aštuoneto reikėtų tarpo, pavyzdžiui, 8 686 06 770 arba tiesiog 8
686 06770. Užsienietiškas kabutes vartoji, o brūkšneliu apsiriboji, kur
reiktų brūkšnio.

Ir dar dažna klaida rašant laiškus yra po „pagarbiai“ ar „su pagarba“
dėti kablelį. Sunku atrasti žmonių, kurie šią poziciją parašytų
taisyklingai. Keblus reikalas.