Tema: Re: Ar yra klaidų?
Autorius: Žilvinas Ledas
Data: 2010-04-20 11:22:07
On 2010-04-19 22:20, Icetom wrote:
 > Dėkui už pastabas. Žinau, kad mano stilius ir pan. nėra geras.... Be to
 > nemažai tenka rašyti, kalbėti anglų klb., kas ir įtakojaŠypsena Jaustukas
 > Kas liečia "naudoti" ir "vartoti". Man "vartoti" pirmoje eilėje visada
 > asocijuojasi su maistu Liūdna šypsena Jaustukas. Nors logikos yra
 > kalbant apie žodį "vartoti" ir jei remtis abiejų minimų žodžių
 > paaiškinimais LT žodyne.

Vartoti galima vaistus, maistą ir žodžius (gal tiksliau - kalbos
konstrukcijas?)
Daugiau pastabų:
* negalima sakyti "įtakoja", reikia "daro įtaką".
* kaip jau rašė - negalima "kas liečia". Galima sakyti "kalbant apie"
arba kaip nors kitaip.
* "pirmoje eilėje" nevartotinas. Reiktų "pirmiausiai" arba "visų pirma".
* "jei remtis" irgi vertalas iš rusų kalbos. Bendraties po "jei" ir
"kad" vartoti negalima.

P. S. Bent jau man labai padeda, kai kas nors parašo/pasako pastabų dėl
mano netaisyklingos kalbos, dėl to ir aš stengiuosi kitiems patarti. Tai
reiškia - nepriimkite asmeniškai kaip kažkokios didelės kritikos ;)

Sėkmės
Žilvinas