Tema: Re: Noreciau pasibandyti Windows Server 2016 Essentials
Autorius: MRT
Data: 2018-11-07 16:55:18
> Taip, W2003 licenzija OEM'ine. EULA reikia perskaityti :)
>
> Del vSphere - pats nečiupinejau, tik esu girdėjęs, kad jis yra gan reiklus HW įrangai, ir ne visai paprastai managinamas
> "žaliems". Tai kol kas apie jį dar negalvojau. O HW šiuo atveju - i7-8700K, Q370 čipsetas, du Samsung 960 PRO SATA diskai
> (apjungti į RAID1 per Intelio RST). Gal ir veiktų ten tas vShpere... Nors anksčiau pasiūlei Win 2016 Hyper-V serverį nemokamą, tai
> tas irgi tam pačiam tiksliui tiktų analogiškai.

Man po ESXi realiai Hyper-V be System Center atrodo pakankamai kosmariskai..
vShpere pas mus sukasi ir ant silpnesnio SandyBridge laiku "serverinio i7" (Xeon E3-1230).
Kas eda daug resursu, tai tie vCenter, kurie po Windais suinstaliuoti..

Jei vienisas servas - tas ESXi praktiskai be GUI, suinstalini savo
kompe (aj, naujausi tik web klientai) VMware vShpere Client ir ten jau easy..
Truputi gali buti knisliavos paleidziant jei tarkim ESXi tavo nesertifikuotos DeskServo draiveriu neturi.