Tema: Re: Noreciau pasibandyti Windows Server 2016 Essentials
Autorius: MRT
Data: 2018-11-07 11:45:34

> Vat čia klausimas įdomus. Problema ta, kad tas W2003 servas prifarširuotas
> visokio keisto softo, kurio tvarkingas perkėlimas į kitą mašiną būtų daug
> laiko reikalaujantis (o gal ir sunkiai įmanomas) reikalas. Tai ką daryt tais atvejais,
> kai seno W2003 serverio hardwaras jau miršta, o ten esančias programas
> dar norisi naudoti, ir neišeina perkelti į naują instaliaciją? Galima pirkt dar vieną
> W2016 antrą licenziją, ir sakyt kad jai padarei "downgade"?

WS2003 servo lic. OEM'ine?.. virtualus servas ka negali panaudoti tos lic. pagal EULA?..
Tavo problema sprendziau su vmware.. tik pacientai buvo ne tik WS2003,
bet ir Windows NT Server 4.0, o jam patapus virtualiu - upgrade bent jau iki WS2000.

sitas nemokamas - https://www.vmware.com/products/vsphere-hypervisor.html
+ VMware vCenter Converter Standalone Client

> Šiaip siųstame linke https://www.thomas-krenn.com/en/wiki/Windows_Server_2016_Editions_comparison
> įdomi užuomina apie 2 instancus:

Taip, gauni 2 instancus... bet yra toks BET.. kai tarkim turi Failover'i ir sakykim ant
dvieju fiz. servu sukasi 4OS'ai, tai licencijuoti turi abiejuose servuose po 8OS.
Tipo isjungus viena serva - jo 4OS suplaukia pas kita, o ten jau 4OS sukasi - viso 8.
Todel turint 4 WS2016 Std. virtualkese su tais v-motion ir pan.,
perki 4 lic. (8 instances) ir jie visi buna sunaudoti.

Nedarant sito - savaime gali tureti ant VIENO fizinio servo 2 lic. ir jame sukti 4VM.
PS. Mano kliedesius reikia tikrintis, nes M$ lic. kabliukai ir grebliukai nera mano arklys..