Tema: Re: Naujas PC: nuo kada kaina +/- panaši laptopo ir pc?
Autorius: Rimas
Data: 2018-06-12 09:01:51
On 2018.06.12 08:22, Caponi wrote:
> Nesusišnekam. Lygint reikia lygiaverčius daiktus, pvz kokio Žiguliuko su
> Mersu lygint noro nekiltų, nors ir rastum pas abu keturračius
> keturdurius modelius su 5 sėdimom vietom 1.6 varikliu ir bagažine. Bet
> visgi galutiniai kriterijai ir sprendimas - tavo ir tik tavo.

Nepamirštam, kad iš principo man reikia laptopo.
Ir pc variantas buvo sugalvotas tik iš svajonių apie viską 2x už turbūt
2x mažesnę kainą, nei man kainuotų naujas laptopas :)

Sakykim jei naujas dell 5590 laptopas 1100-1500eur, tai už 600-800eur aš
galvojau nurausiu achujeną pc.

Nu už tiek achujenas pc elementariai nesigauna. Kaip sakoma, nepamatuoti
lūkesčiai :) Ir nėra čia ką daugiau diskutuot.