Tema: Re: Naujas PC: nuo kada kaina +/- panaši laptopo ir pc?
Autorius: Rimas
Data: 2018-06-11 15:56:45
On 2018.06.11 15:18, Caponi wrote:
> Taip, matrica 15, bet gal jau IPS, o ne dešova TN su PWM'iniu backlightu.
> Ir ten klava bus malonesnė.
> Ir prie kompo prisiliest maloniau.
> Ir cooleris, tikėtina, nepradės kaukt po pusmečio/metų ar nesijunginės
> kas 5 minutes worde tekstą surinkinėjant.
> Ir SSD gal bus ne pigiausias surastas rinkoje.
> Ir korpusas negirgždės paėmus į rankas.
> Ir t.t.

gal :)

> O tai kodėl stacionarui reikia FD, o nepakanka kokio Spire? Ta prasme aš
> ne prieš FD, bet lygint reikia adekvačius daiktus, jei jau NB su vienu
> pigiausių rinkoje plastmasiniu korpusu, tai ir su stacionaru
> "neišsipisinėk" :-)

Tai, kad taupant, ant nieko nesusitaupo :)
Nu sutaupysi 50eur ant case. Kas išeis?
I7? Neišeis. +16GB ram? Neišeis. Nu gal kols visiškai lievakas UPS išeis :)
Supranti, žiūrėjau aš ir taip, ir kitaip - nu bet sutaupyti 50-100eur
praktiškai niekaip neįtakoją našumo padidėjimo... Man aktualu tik CPU ir
RAM. Visa kita kaip ir dzin (na ssd čia po default aišku eina).

> Nu čia jau nepatarsiu, pats spręsk. Jei mobilumo reikia, tada dėl kompo
> tipo kaip ir viskas aišku, nelabai ir trydą kurt reikėjo šituo kampu, o
> konkretus modelis/parametrai pagal poreikius, turimus finansus ir
> tolerancijos ribas pigiai technikai :-)
> Iš kitos pusės E5530, jei su SSD ir bent i5 CPU tai daugeliu atveju jo
> dar pilnai pakanka, nors vėlgi, čia jau pačiam geriau matyt.

taip, e5530 su ssd, su 16gb ram ir su i5-3210m.
Taip va jis ir būtų mano mobilumas (kol gyvas dar), o pc jau "žvėris"
kasdieniams 98% laiko darbams :)

Galvojau nušaut du zuikius - PIGIAI galingas pc kasdienai ir esamas arba
koks popigiai naujas laptopas (jei pagestų) - mobilumui.

Nu i nesigauna :)

naujas pc 1000eur (32gb ram) + 500eur lievakas laptopas, tai jau IMHO
geriau būtų 1500eur už naują laptopas (tie patys 32GB ram gal dar
įsipaišytų). Mobilumas vis tiek būtinas, tai biudžetas dalijasi į 2
dalis nori ar nenori. Prasmės nėra pirkt galingo PC ir prabangaus
laptopo, kuris paskui savaites gulėtų nenaudojamas.

Vien žo - tikėjausi, kad su PC viskas pigu ir galinga bus :)

Nebent dar var - galingas PC ir jei reiks - koks senas laptopas (ale
panašaus lygio kaip turimas). Bet tie seni laptopai...