Tema: Re: Naujas PC: nuo kada kaina +/- panaši laptopo ir pc?
Autorius: Rimas
Data: 2018-06-11 14:46:46
On 2018.06.11 14:19, Caponi wrote:
> Nu va, o už nepilnus 80 Eur stacionaro atveju galėsi "džiaugtis"
> analogiško lygio jau kokiu 19.5" moniku.
> Principe nelabai yra apie ką diskutuot, stebuklų čia jokių nėra - moki
> arba už visus reikalingus ar nelabai žaisliukus (15" monikas, WLAN ir
> BT, kamera ir t.t.) arba už kokybę. Sudėk pigiausius komponentus į dėžę
> už 13Eur ir išeis ir monikas, ir net koks UPS'as už 25 Eur, neviršyjant
> to Vostro kainos :-)
> O jei jau prasideda visokie Fractal Design'ai, NVMe SSD, nu tai tada ir
> į notebooką kaip minimum Latitude 5xxx su ne xujoviausiom specifikacijom
> [...]

Žiūrėjau Latitude 5590 seriją na ir ką? taigi vis tiek monikas bus 15.6
:) Tik jau jų kaina nuo 1100eur. O jei galingesnis procas, tai jau ir
visi 1500eur.

Man pvz nereikia magnio lydinio korpuso (kaip kad buvo d830) ar dar
kokių pribumbasų...

Matai, aš giliam šoke :) galvojau ateisiu, pasijamsiu naują i7 (užteks
be K), 32GB ram už kokia ~700eur (visa dėžė su WIN, bet be GPU, be
moniko, klavos, pelės) ir būsiu laimingas. Bet pasirodo neišeina.
Depresija nu :)

Dabar reik jau žiūrėt - gal visgi jamt tą latitude kažkokį 5590 serijos,
(nes dabar esamam e5530 jau >5m) ir nesukt galvos. Visgi mobilumo man
reikia, ir jei už tuo pačius pinigus aš gaunu realiai tik 40% greitesnį
CPU, tai kam man tas PC. Jei turamas e5530 nusprogs, vis tiek teks pirkt
ant greito kažką, kad turėt... Kitaip man neišeina.