Tema: Re: tinklinis skeneris
Autorius: gopenzo
Data: 2018-03-20 15:11:44
apleidau truputį temą. nereikia mum tokio kosmoso, dabar turimas HP 3055
pilnai patenkino poreikius, tik dabar bėda dėl operacinių yra.

jaučiu, kad toks visai patenkintų poreikius... o ir kaina normali :)
http://www.skytech.lt/g3q59ab19-daugiafunkcinis-irenginys-laserjet-pro-m130fn-mfp-p-329612.html

šitas kaip suprantu gali skanuot į emailą, į LAN folderį ne.