Tema: Re: tinklinis skeneris
Autorius: fenix
Data: 2018-03-10 00:43:57
2018.03.10 00:00, Dainiushas rašė:
> blie, nu bent kas supranta ką aš čia bandau pasakyt :D
>
> O va blet kai sudiegs GDPR tai eisim su elektroniniu parašu popierių iš
> printerio pasiimt :D
>
> kiek tas xerox'as kainuoja, primink? ;)

sitie seni, greitis berods tik 25ppm. ir tikrai nesvarbu kiek kainuoja
jo isigijimas, nes toneriai, bugnai ir kitos medziagos tai pz pz... toks
glamurinis daiktas. bet skanavimus ir kopijavimus jis afigienai daro.
Butu galima pirkt tik ta dali - rekomenduociau.

> nžn kaip su aktualiais, HP PageWide senokas rašalas baigia 100k pasiekt,
> kartais nusikeikia bet iš esmės veikia normaliai. Greitis - ahujet, tiek
> spausdintuvo tiek skanerio.

koks skirtumas, kiek kainuoja, kai 30-50 galvu gali vien su juo sedet.
Dar ypac nusipelniusiems kabinete 1 baisuoki samsunga pastatyt.

hp kazkada buvo dievas, tevas ir sventoji dvasia, dabar nebesu toks
tikras. Prisimenu buvo ukyje 4xxx milijoniniai, tai vieninteliai
neplaniniai gedimai budavo isvalymas, kai uzstrigdavo padavimo
mechanizmai - cia kai kontora sumastydavo ant popieriaus pataupyt. Tai
visa ta ekovata is vidaus iskrapscius vel vaziuodavo

tiesa, apie kuriuos kalbam?
http://www8.hp.com/emea_middle_east/en/products/printers/product-detail.html?oid=7771118#!tab=specs
???
 cia panasu, kad toks turetu viska, ko reikia. Dar kopijos akina ir
proto pisima reiktu ivertint ir turbut pilna laime