Tema: Re: tinklinis skeneris
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-03-09 23:47:34
eeeee....dedi dokumentą ant feederio, ant touchscreen'o spaudi scan,
pradedi vest mail'ą - pasirenki siūlomą iš history/local/ActiveDirectory
- ir OK :).

dėl failų vardų problemos nesuprantu, jei nori prasmingų tai juos vis
tiek kažkur reiks keist. Na ir čia mano scenarijus kai stovi vienas
skaneris dideliam kiekiui žmonių kurie retkarčiais kažką skanuoja. Jei
ten kažkas skaitmenizuoja archyvą, tai pasideda darbo vietoj normalų
dokumentų skanerį ir dirba :)