Tema: Re: Ką daryti su Dell Vostro 3450?
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-11-29 19:20:39
10 min, nu max 20 min valgant koki obuoli :))

nera ten mikriko, jei nemate tai gal tiesiog i jungti neikisai, o po ja?
dedant slima i motka ant kurios hdd montuojasi etiketes puse i motinine,
reikia ji siek tiek pakelti kad pataikyti i lizda :)

tokio niuanso nera jeigu kompe hdd montuojamas PCB puse i motinine, jungties
aukstis motkos atzvilgiu tokiu atveju nepakinta