Tema: Re: Ką daryti su Dell Vostro 3450?
Autorius: Bender Rodriguez
Data: 2017-11-29 17:36:35
Keičiau tokiam laužui HDD, teisingai pastebėta, valanda darbo.
Greičiau nelabai pavyks. Įdomiausia dalis, kad įdėjus slim'ą
(7mm) nichuja neveikė, spėju ant plokštės po juoda izoliacija
mikrikas gyvena. Pakišau kažkokį kembriką po apačia ir pradėjo
veikt :) Taigi laužyt plasmasių tikrai nerekomenduoju