Tema: Re: Ką daryti su Dell Vostro 3450?
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-29 16:16:50
Durnas klausimas. Jei kompas tinka ir patinka - ardyk.
Kitas variantas - jei neklystu, tai ant šito modelio iš apačios nuėmus
dangtį matosi taip kokie 2/3 HDD. Išpjauk nx trukdančią prieit pilnai
iki HDD plastmasę, kuri ten realiai nieko naudingo neveikia, ir atsukęs
vieną varžtelį lengvuoju būdu diską išimsi/pakeisi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/